Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Disainikategooria Grand Prix võitis Cosmopolitan of Las Vegas hotelli digitaalne sisekujundus
Kolmapäeval, 23. juunil jagati Cannes Lionsil auhindu disainikategoorias. Grand Prix pälvis Cosmopolitan of Las Vegas hotelli digitaalne sisekujundus, agentuuriks Digital Kitchen Chigaco:
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.