Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäev korraldab seminari ''Kuidas teha edukas PR-kampaania?''
Seminar toimub 30. augustil algusega kell 10:15. Seminar on mõeldud eelkõige PR-teenuste potentsiaalsetele tellijatele: ettevõtjad, tippjuhid, turundusjuhid, projektijuhid, PR-töötajad.
23. augustini on võimalik registreerida soodushinnaga 149 € +km.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.