• 25.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Romeo Smirnov: ’’Eesti Post on oma uute infologistika teenustega traditsioonilisest reklaammaterjalide kandja rollist edasi liikunud’’

Põhjuseid, miks sinu konkurent on edukam, on kindlasti mitmeid. Näiteks on konkurendi bränd tugevam, tema tootel on mingi oluline funktsionaalne omadusi mida sinu omal pole, tal on parem müük jne. Tegelikult on paljude eeliste tekitamise taga teinekord tõhusam kommunikatsioon. Sinu konkurendi sõnum lihtsalt jõuab paremini kliendini ja seeläbi on tal võimalik mõjutada kliendi hoiakuid ning ostukäitumist. Tema sõnumid on täpsemalt sihitud, ta tunneb paremini sihtrühma ja ei kuluta liigselt laiema auditooriumiga suhtlemisele vms. Kuidas seda teha ning ise konkurenti edestada, sellest räägib Eesti Posti infologistika divisjoni müügijuht Romeo Smirnov.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele