• 18.10.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundussõltlaste pokkeritraditsioon saab aastaseks

21. oktoobril saab reklaami- ja turundusrahva pokkeriturniir T-ALL-IN-N aastaseks. Loomulikult tähistatakse seda korraliku bluffimisega Reval Park Hotel&Casinos. Kord kvartalis toimuval turniiril on läbi aasta osalenud inimesi paarikümnest reklaami- ja turundusagentuurist ning rohkelt muid tegelasi turundajatest juhtideni.
Kord kvartalis toimuval turniiril on läbi aasta osalenud inimesi paarikümnest reklaami- ja turundusagentuurist ning rohkelt muid tegelasi turundajatest juhtideni. Külalisi üllatab seekord Cognac Maxime Trijol ootamatute kombinatsioonidega konjakist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele