Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Efektiivse sündmuse korraldamine ei sõltu eelarve suurusest, vaid oskusest sõnastada oma vajadused
Best Marketingile andis intervjuu üritusturundusagentuuri Royal Service juht Priit Mikk, kes räägib üritusturunduse trendidest Eestis ja mujal maailmas.
Royal Service'i produtsendid Priit Mikk, Kristel Kask ja Antti SõberÜritusturunduse valdkond kuivas masu ajal üsnagi kokku. Jüri Kriisemann ütles hiljuti Best Marketingile antud intervjuus, et "viinamarja- ja veiniürituste aeg on möödas". Kuidas sulle praegu sündmusturunduse olukord tundub?
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.