• 27.10.11, 17:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MediaComi „10 meediaplaneerimise käsku“ nutikale turundusjuhile

Uue eelarveaasta kontekstis on kohane meelde tuletada baastõdesid. MediaComi tiim sõnastas juhtnöörid, mis aitavad meediakampaania korraldamist puudutavaid otsuseid efektiivsemalt teha.
Meediaplaneerimise asjatundjatena mõtlesime, kas on võimalik leida „10 meediaplaneerimise käsku“, mis teeksid reklaamikampaaniate väljatöötamise ja planeerimisega seotud inimeste elu mingil määral kergemaks. Sõnastasimegi juhtnöörid, mis aitavad meediakampaania korraldamist puudutavaid otsuseid efektiivsemalt teha. Meie „käskude“ loetelu sisaldab 10 praktilist nõuannet, mis võtavad kokku hetkel kõige universaalsemad tõed erinevate meediatüüpide kohta. Kui järgite antud soovitusi, ei saa te oma kampaaniaga väga mööda panna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele