• 17.11.11, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Päevalehe ja Eesti Ekspressi digilehtede lugemisvõimalused on nüüd veelgi avaramad

Sel aastal hoo sisse saanud Eesti Ekspressi ja Eesti Päevalehe digilehed on toonud Eesti lugejateni täiesti uues vormis ajakirjanduse. Kümnete tuhandete lugejatega digilehed pakuvad paberlehest või online-meediast erinevat lugemiselamust ja interaktiivsust. Samal ajal on digilehed ise pidevas muutuses, äsja uuenesid digilehed veebis ja Androidi tahvelarvutis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele