• 21.12.11, 11:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Post24 tegi Eesti ühe edukaima Facebooki kampaania

Post24 sai tänu edukale tarbijamängule 3 nädalaga Facebookis üle 40 000 sõbra, kes teavad nüüd uue põlvkonna pakiautomaatide kasutamisvõimalusest. Post24 kampaania "Suur kingijaht" on Goal Marketingile teada olevalt Eesti kõige edukam Facebooki kampaania.
Kampaania eesmärk oli teadvustada inimestele, et kiired ja mugavad Post24 pakiautomaadid on olemas ja lisada kindlustunnet kataloogikaubamajadest või veebipoodidest tellimisel valida just see soodne viis kauba kättetoimetamiseks. Mäng oli üles ehitatud nii, et võimalikult suur hulk kataloogikaubamajade kasutajatest saaksid Post24-st teada ning kõik võitjad prooviksid pakiautomaatide teenuse reaalselt järele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele