• 08.02.12, 18:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leitti Mändmets: riigi turundamine on iga kodaniku asi

Best Marketingile andis intervjuu EASi Turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Leitti Mändmets, kes rääkis, et Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi eelarve 2012. aastaks on 4,5 miljonit eurot.
Millistel välisturgudel plaanib EAS 2012. aastal Eestit tutvustavaid turunduskampaaniad teha?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele