• 15.02.12, 20:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Looge omale postkast hot.ee-sse ja lubage e-postireklaamide saatmine

ADMi strateeg Raimo Matvere soovitab e-postiturunduses teiste vigadest õppida: looge endale postkast hot.ee-sse ja lubage e-postireklaamide saatmine ning paluge sekretäril omale aeg-ajalt ettevõtte info@ aadressile tulevaid e-postikampaaniaid edasi saata.
Enamus tööprotsesse koosneb etappidest, millest osad on meeldivad ja lihtsamad, teised keerukamad ja tüütumad. Sama kehtib ka e-postikampaania ettevalmistuse kohta. Kirjutan täna enda praktikale toetudes vigadest e-postiturunduses, mida vältida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele