• 01.03.12, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamagentuurid ühendasid jõud – reklaamiklubi V24

Eesti juhtivad reklaamiagentuurid ühinesid, et viia kokku reklaami- ja turundusagentuurid noorte talentidega. Selle tulemusena sündis uus reklaamiklubi V24, kuhu loodetakse värvata Eesti andekamad ja silmapaistvamad noored. Selleks, et osaleda V24 projektis, peavad kuni 28-aastased noored registreerima end hiljemalt 6. märtsil www.v24.ee virtuaalkeskkonnas.
"V24 on koht, kus anname noortele reklaamimaailma tarkusi edasi. Seal saavad nad praktilisi teadmisi ja hands-on kogemusi reklaamikampaania valmimisest. Vajadusel saavad nad küsida nõu kogenud spetsialistidelt. Väljapaistvamad kandidaadid loodame ka tööle värvata,“ ütles reklaamiagentuuri The Division strateegiline planeerija ja partner Urmas Lilleorg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele