• 13.03.12, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku kuulutab tagaotsitavaks kategooriajuhi

Sa oled ärialase kõrgharidusega ning Sul on töökogemus müügi- või turundusvaldkonnas. Oled kiire taibuga ja analüütiline, näed numbrite taga protsesse, tooteid ja inimesi. Sul on lihtne oma mõtteid teistele arusaadavaks teha, oled meeskonnamängija. Leiad lahendusi olukordades, mis paljudele tunduvad võimatud ja oled valmis pingutama selleks, et ootused saaksid ületatud. Valdad vabalt inglise keelt. Kui tunned, et  kirjeldasime Sind, siis loe edasi.
Oled kiire taibuga ja analüütiline, näed numbrite taga protsesse, tooteid ja inimesi. Sul on lihtne oma mõtteid teistele arusaadavaks teha, oled meeskonnamängija. Leiad lahendusi olukordades, mis paljudele tunduvad võimatud ja oled valmis pingutama selleks, et ootused saaksid ületatud. Valdad vabalt inglise keelt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele