• 17.03.12, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2011 parim lehereklaam oli Rademari "Ajab vanad kadedaks"

Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) parima lehereklaami auhinna pälvis reklaamiagentuur Tabasco Rademarile tehtud reklaami "Ajab vanad kadedaks" eest.  
Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel Password 2012 auhinnagalal Tabasco esindajale Kerstin Raidmale auhinda üle andmas

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele