• 19.04.12, 16:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Norra moslemid võidutsesid meediaauhindadel

Teisipäeva õhtul Montreux’s toimunud Festival of Media Global 2012 auhinnakonkursile laekus ligi 1000 tööd kogu maailmast. Hando Sinisalu koostas ülevaate parimatest kampaaniatest.
Aasta agentuuriketi tiitli pälvis MediaCom, aasta reklaamijaks kuulutati Coca-Cola Company. Aasta kampaaniaks valiti Norra MediaComi tehtudTea Time“, kliendiks Norra rassismivastase võitluse keskus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele