• 24.04.12, 10:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmunale kandideeris enim telereklaame

Kuldmuna loovkommunikatsiooni konkursi autasudele kandideeris sel aastal üle 600 töö. Eriti suure osalejatehulgaga hiilgas telereklaamide kategooria, kuhu esitati 125 tööd. "Kohati oleksin tööde esitajatelt rohkem enesekriitikat oodanud,“ ütles tele- ja raadioreklaame hindava žürii esimees Madis Ots. 
Tele- ja raadioreklaame hindava žürii esimehe, reklaamiagentuuri Brilliant loovjuhi Madis Otsa sõnul on telereklaamid olnud traditsiooniliselt osalejate poolest üks arvukamaid võistluskategooriaid. „Telereklaami tegemine ei käi enam ammu Eesti ettevõtetele üle jõu ning see on sageli ka kitsama sihtgrupi tabamiseks efektiivne kanal. Leidlikud lahendused ja kättesaadavamaks muutunud tootmine teevad pääsu teleekraanile üha lihtsamaks. Aga Kuldmuna kontekstis võib-olla liigagi lihtsaks – kohati oleksin tööde esitajatelt rohkem enesekriitikat oodanud,“ tõdes Ots.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele