• 07.06.12, 18:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smart City tegi Päästeametile venekeelse veeohutuskampaania

Loovagentuur Smart City lõi Päästeameti tellimusel spetsiaalselt vene sihtrühmale mõeldud veeohutuskampaania, mille läbivaks metafooriks on “????? ??? ???????” ("kaine nagu kurk") - sõnum, mis on Smart City Eesti tegevjuhi Ilja Burtsevi sõnul antud sihtgrupile selge ning arusaadav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele