Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Alain Heureux: "Euroopas on digitaalmeedia osakaal turunduskulutustes keskmiselt 20%"
Best Internet 2012 esineja, Internet Advertising Bureau (IAB) Europe president Alain Heureux räägib digitaalturunduse rollist turundusmiksis.
Heureux arvates peaks iga kampaania keskmes olema digitaalmeedia, mitte TV:
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.