Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Ajalehed reklaamidirektoriks Ergo Vahtras
Alates 1. septembrist juhib AS Eesti Ajalehed reklaamiosakonda Ergo Vahtras. Senine reklaamidirektor Indrek Heinamäe suundus eraettevõtlusse, hakates tegelema mobiilsetesse seadmetesse suunatud reklaami- ja sisuteenuste pakkumisega.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.