• 27.09.12, 10:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ilmus Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja

20. septembril nägi trükivalgust Eesti esimene kommunikatsiooniajakiri Kaja. Kaja esikaanel on edukat karjääri teinud eestlanna, TeliaSonera asepresident Piret Mürk-Dubout ning avanumbri fookusteemaks innovatsioonikommunikatsioon.
Ajakirja peatoimetaja Annela Laaneotsa sõnul saab Kaja esimesest numbrist teada, miks innovatsioon, millele riik on pannud arengu vedurina suuri lootusi, pole ilma kommunikatsioonita võimalik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele