• 01.10.12, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Margus Sameli: üheöösuhe võib olla erutav, aga tegelik on väärtus pikka aega ja värskena hoitud suhe

Pitch'ide aeg on jälle käes, aga agentuuri ja kliendi koostöö ei põhine ainult ühel hetkel, milleks ennast tippvormi aetakse. Aegis Media Baltikumi juht Margus Sameli soovitab käituda nagu abielus: "Kogenud inimesed teavad, et kuigi üheöösuhe võib olla erutav, siis pikka aega ja värskena hoitud suhe on tegelik väärtus."
Aegis Media Central Services Group Baltics tegevdirektor Margus Sameli

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele