• 02.10.12, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõige kliendisõbralikum ettevõte 2012 on Lukoil

TNS Emor viis kolmandat korda läbi Eesti kliendisõbralikemate ettevõtete võrdlusuuringu kaardistamaks klientide rahulolu ning valmidust soovitada ettevõtteid. Pingerea esimeseks ettevõtteks on esmakordselt tõusnud Lukoil, kes on viimase kolme aasta jooksul teinud märkimisväärse viieteistkohalise hüppe pingerea esiotsa. Lukoili järel hoiavad kohta Neste, Alexela, SEB, Swedbank ja If. Lisaks on esikümnes veel Statoil, Olerex, EMT ning Ergo.
Uuringus RSI (Rahulolu ja Soovituse Indeks) kaardistati kokku 32 ettevõtet 8 valdkonnast. Keskmised hinnangud kõiguvad 10-pallisel skaalal vahemikus 6,6–8,7 palli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele