• 02.10.12, 14:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus reklaamilahendus: rääkiv bussipeatus

Reklaamiagentuur Tabasco paigaldas Tele2 Smart kampaania raames Estonia bussipeatusesse mikrofoni ja kõlarid ning astus koos kõnekaarti tutvustava uue bändiseriaali staaridega bussiootajatega kontakti.
Tele2 Eesti kõnekaardi turundusjuhi Diana Vinnikova sõnul tehti lahendus Smart kõnekaardi "Su jutt ei maksa midagi" kampaania raames. “Inimene ootab bussipaviljonis ja kutid pakuvad talle lobisemisvõimalust,” ütles Vinnikova ja lisas, et aktsiooni eesmärk oli tutvustada nii inimestele tänaval kui sotsiaalmeedias uue reklaamiseriaali tegelasi ning edastada sõnumit, et kõnekaardiga helistamine ei maksa midagi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele