• 11.10.12, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Eesti reklaam ootamatult USA ja Jaapani telekanalitesse jõudis

Kuu tagasi tuli Imagine'i juurde klient, kelle sooviks oli üpris tagasihoidliku eelarve juures lansseerida Eesti turul oma toode QSurf - seade, mis muudab kõige tavalisema teleri nutiteleriks ehk võimaldab otse telepurgis surfata internetis. Imagine'i loovjuht Tarmo Sikk räägib, kuidas QSurfi klipp YouTube'is ligi 300 000 vaatamist kogus.
Õnneks oldi üsna julged ning nõustuti eksperimenteerima alternatiivmeediaga. Pärast mitmete võimalike lähenemiste kaalumist, otsustasime meisterdada pooltõetruu video ning laadida see üles YouTube'i.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele