• 19.11.12, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

G4S-i turundus- ja kommunikatsioonidirektor Andres Lember lahkus ametist

16. november oli Andres Lemberi jaoks viimane tööpäev G4S-s. Tema lahkumise põhjuseks on juhtimisstruktuuri reform, mille käigus kaotatakse ettevõtte turundus- ja kommunikatsiooniüksusest üks juhtimistasand. "Erinevad ajad ja strateegiad nõuavad ettevõtetelt eesmärkide elluviimiseks erinevaid struktuure," kommenteeris Lember.
"Lahkumise põhjuseks on juhtimisstruktuuri reform, mille käigus kaotatakse turundus- ja kommunikatsiooniüksusest üks juhtimistasand – erinevad ajad ja strateegiad nõuavad ettevõtetelt eesmärkide elluviimiseks erinevaid struktuure," kommenteeris Andres Lember, kes töötas G4S-is kokku 8 aastat. Edaspidi jääb G4S-i turunduse eest vastutama turundusjuht Tarmo Pärjala ja kommunikatsiooni eest kommunikatsioonijuht Julia Garanža.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele