• 16.01.13, 17:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommunikatsioonivaldkonna pealtpanekud ja altminekud 2012

Kommunikatsiooniagentuur Idea PR tegi kokkuvõtte möödunud aasta tähelepanuväärsematest kommunikatsioonisündmusest Eestis. „Aastale tagasi vaadates valisime välja 15 olulisemat PR-sündmust. Tark õpib enda kogemustest, targem teeb järeldusi ka teiste omadest,“ ütles Idea PR juht Rivo Saarna.
„2012 oli kirju ja üllatusterohke, millest on kaasa võtta nii mõndagi kasulikku. Aastale tagasi vaadates valisime välja 15 olulisemat PR-sündmust, sest nagu öeldakse – tark õpib enda kogemustest, targem teeb järeldusi ka teiste omadest,“ ütles Idea PR juht Rivo Saarna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele