Äripäeva paberväljaannete reklaamikäive kasvas 2012. aastal 12%, veebiväljaannete oma 17%. Best Marketingi reklaamikäibe kasv oli võrreldes 2011. aastaga lausa 60%.
"Äripäeva reklaamikäivete kasvu peamine põhjus on reklaamiklientide rahulolu, väga palju pikendati tellimusi," kommenteeris Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja lisas: "Eestis teenib täna üle 1200 eurost netopalka 50 000 inimest ja valdav enamus neist loeb vähemalt ühte Äripäeva väljaannet. Tegemist on kõige atraktiivsema sihtgrupiga Eestis - lisaks isiklikule rahakotile on nende kasutuses ka ettevõtte rahakott.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.