• 23.01.13, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilse veebi võidukäik e-kaubanduses

Kätte on jõudnud aeg, mil tuleb investeerida mobiilsesse e-kaubandusse. Kui varem olid mobiilsed seadmed teisejärgulised, siis nüüd tuleb eelkõige keskenduda just nendele. Kas teadsid, et mõnes riigis tehakse juba üle 20% veebipoodide ostudest mobiilist?
Ragne Selis kirjutab OKIA blogis sellest, kuidas mobiilne veeb on tegemas võidukäiku ka e-kaubanduses. Kas teadsid, et mõnes riigis tehakse juba üle 20% veebipoodide ostudest mobiilist?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele