• 08.02.13, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toimus oluline muudatus otsinguturunduse vallas 

Selle nädala kolmapäeval tuli Google välja uue tootega, mil nimeks Enhanced campaign ehk "täiustatud kampaania". Lähemalt kirjutab MediaComi Google'i spetsialist Liisa Ruusamägi.
Tänapäeval tuleb kasutusele järjest enam erinevaid nutiseadmeid: tahvelarvutid, telefonid, fotokaamerad, televiisorid jne. Seda keerukamaks läheb aga turundaja elu, püüdes tabada oma reklaamidega õiget konteksti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele