2013.a algusest alustas Elion koostööd reklaamiagentuuriga Rakett. „Raske on leida inimesi, kes on selles sektoris kauem „kaelani“ sees on olnud kui meie. Head kogemust ei tasu raisku lasta,“ ütleb Raketi Elioni loovmeeskonna juht Asko Künnap.
Koostöö eesmärgiks on suurendada Elioni osakaalu elektroonikamüüjate turul. Kui oma teenuste sektoris on Elion tuntud kaubamärk, siis elektroonikamüügis on konkurents tihedam. Rakett panustab uude koostöösse oma pea 20-aastase telekomi-kogemusega, mille jooksul on lansseeritud Q-gsm, müüdud Mäkitorppa kaupa, loodud Radijolinja „Ilus leviala“ ja turule toodud Elisa ning ZENi kaubamärk.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.