• 21.02.13, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui kampaania kohe alguses ei tööta, siis ei hakka ta ka hiljem tööle

Mis on parim viis turunduse efektiivsuse mõõtmiseks? Kas selleks peaks mõõtma iga kampaaniat eraldi või on olemas mõni hea meetod, kuidas mõõta ka pikaajalist efektiivsust? „Oluline on mõõta kampaaniate tulemusi võimalikult kohe. Kui kampaania kohe alguses ei tööta, siis ei hakka ta ka hiljem tööle,“ ütleb Briti Chartered Institute of Marketing turundusanalüütika kursuse direktor Tony Rowe. Loe intervjuud Password 2013 esineja Tony Rowe´ga!
Tony Rowe on turundusefektiivsuse ja –analüütika spetsialist, kelle peamisteks valdkondadeks on kliendi kasumlikkuse analüüs, Net Promoter Score ja investeeringu tasuvus (ROI).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele