• 27.02.13, 09:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sky Plusi edukas tegevus sotsiaalmeedias leidis rahvusvahelist kajastust

Eesti suurima kommertsraadiojaama Sky Plus edukas tegevus sotsiaalmeedias on leidnud rahvusvahelist kajastust. Raadiote ja telekanalite reklaamimüügi organisatsioone ühendav assotsiatsioon EGTA  kirjutab oma e-uudiskirjas, et Sky Plusi 280 tuhandest kuulajast suhtleb regulaarselt Facebookis oma lemmikjaamaga ligi kolmandik.
Raadiote ja telekanalite reklaamimüügi organisatsioone ühendav assotsiatsioon EGTA  kirjutab oma e-uudiskirjas, et raadio Sky Plus 280 tuhandest kuulajast (TNS Emor, sept-nov 2012)  suhtleb regulaarselt Facebookis oma lemmikjaamaga ligi kolmandik ehk 77 287 inimest. Tegemist on erakordse kuulajapoolse lojaalsusega, mida peetakse eriliseks terve Euroopa kontekstis. Loe:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele