Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Click & Grow nutikas köögiaed kogus esimese ööpäevaga 50 000 dollarit
Nutikate lillepottide tootja Click & Grow esitles eile ühisrahastusplatvormi Kickstarter kaudu oma uut toodet ja kogus esimese 24 tunni jooksul 50 000 USD toetusraha.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.