"Disainikategooria hetkeseisu iseloomustabki kõige paremini tulemus, kus seitsmest kategooriast anti kuldmunad välja vaid kolmes. Lihtsalt töömahukaid ja kunstiliselt ilusaid, kuid elukaugeid lahendusi proovisime mitte hinnata," räägib Kuldmuna 2013 disain/postitus/ambient žürii esimees, DDB Eesti AD Mart Anderson.
Kuldse muna saamine sõltub mitmest tegurist. Eelkõige peab olema soov seda saada. Sellele järgnevad idee, teostus, presentatsioon ja žürii otsus. Disainikategooria hetkeseisu iseloomustabki kõige paremini tulemus, kus seitsmest kategooriast anti kuldmunad välja vaid kolmes. Samuti on kategooriad erineva kaaluga, neid tekib juurde ja alati võib kerkida päevakorda žürii liikme küsimus esimehele, mida me antud kategoorias õigupoolest peaksime hindama.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.