• 21.05.13, 20:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Jaga Coca-Cola’t" kampaania teeb joogitööstuses revolutsiooni

Esimest korda Coca-Cola 127-aastase ajaloo jooksul asendati Coca-Cola logo inimeste eesnimedega. "Tarbijate vastukaja on ennekuulmatu. Me teadsime, et huvi saab olema suur, aga see mis päriselt lahti läks on siiani ületanud kõik ootused ja lootused. Pingutame kõigest väest, et poeriiulid tühjaks ei saaks," räägib Coca-Cola Kesk- ja Lõuna-Euroopa turundusdirektor Marit Kroon, kes juhib "Share a Coke" kampaaniat 23 riigis.
Lähemalt räägib eduloost Coca-Cola Kesk- ja Lõuna-Euroopa turundusdirektor Marit Kroon, kes juhib "Share a Coke" kampaaniat 23 riigis:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele