• 21.05.13, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karlis Gedrovics: Läti tarbija ei osta enam rämpsu

"Läti tarbijate mõtteviisi iseloomustab väljend „Less is more!“. Inimesed kaalutlevad enne ostuotsuste tegemist rohkem ja ostavad vähem rämpsu," räägib on Läti Reklaamiassotsiatsiooni (LRA) viimane president ja meediaagentuuri Inspired Communications Latvia juht Karlis Gedrovics, kes esineb 31. mail Tallinnas Best Practice seminaril „Kuidas turundada edukalt Lätis“. Loe intervjuud Karlisega!
Millised on peamised turunduse trendid Lätis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele