Alates 17. juunist juhib Meremuuseumi turundusmeeskonda Mai Vahtrik, senine turundusjuht Triin Visnapuu-Sepp jääb mõneks ajaks koju ootama ja kasvatama üht tulevast muuseumisõpra.
Triin Visnapuu-Sepp on teinud Meremuuseumi turunduse juhtimisel head tööd, mis on viinud selleni, et Eesti Meremuuseum koos näitustega Lennusadamas, Paksus Margareetas ja Suurel Tõllul on Eesti kõige külastatavam muuseum. Lennusadam tegi turunduskonverentsi Password 2013 auhinnagalal puhta töö, võites Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix, Aasta Turundustegu 2012 avaliku sektori kategooria ja tiitli Aasta Turundustiim 2012.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.