• 03.09.13, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Repliik: Joome poole vähem - Eesti heaks

Loosungite aeg on tagasi. Kuigi selle kampaania välireklaam võidab kuldmuna, sest on loetav, ei ole sellise sõnumiga reklaam mõjus. Ei saa olla.
"Eesti heaks" on ikka päris elukauge hüüe Majaka tn trammipeatuses, sest see kõlab nagu järjekordne tühi poliitreklaam. Hakkame vaidlema, aga kokku on see maitse asi, kuidas sellise loosungi mõju hindama hakatakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele