"Paljud Eesti ettevõtted on seni arvamusel, et internetiturundus piirdubki bännerreklaamidega ja e-kirja masspostituse kampaaniatega," kirjutab Jaanika Kivilo WSI Online'ist.
Esimene bännerreklaam ilmus 19 aastat tagasi, andes olulise tõuke internetiturunduse arengusse. Lühikese ajaga on internet teinud läbi tormilised muutused, mis on ühtlasi selle suurim eelis ja vaenlane. Enamik ettevõtjaid on kuulnud midagi internetiturundusest, kuid ei oska täpselt piiritleda internetiturunduse vahendeid ja võimalusi. Paljud ettevõtted on seni arvamusel, et internetiturundus piirdubki bännerreklaamidega ja e-kirja masspostituse kampaaniatega. Tavalisel ettevõttel, kelle põhiliseks reklaamikanaliks ei ole internetiturundus, on raske jälgida uusi turundusvõimalusi ja trende, mida internet pakub. See on ühtlasi üks peamisi põhjusi, miks ettevõtetel puudub internetiturunduse strateegia ega osata internetiturunduse võimalusi oma äris ära kasutada.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.