• 03.10.13, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Reisibüroolt saab klient abi ka kriisiolukorras

"Reisibüroo on paljuski mugavusteenus, mille eest on osad kliendid nõus ka veidi rohkem maksma. Reisibüroo konsultant on professionaal, kes pakub ka järelteenindust ja kliendituge. Kui osta pilet odavlennuportaalist ja tekib mingi probleem, siis võib inimene oma murega üksi jääda, sest paljud online-portaalid ei paku järelteenindust," räägib Estraveli turundus- ja kommunikatsioonidirektor Janika Ritson reisibüroo rollist e-kommertsi ajastul.
Milline on reisibüroo roll e-kommertsi ajastul?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele