• 18.10.13, 12:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lühike pealkiri on enamasti tulusam

"Tasuta" ei ole ropp sõna ja veel mõned praktikad töötavate pealkirjade loomiseks e-maili turunduses.
Pealkiri mõjutab oluliselt e-kirjade avamisprotsenti. ReturnPath viis augusti alguses läbi vastavasisulise uuringu. Siinkohal avaldame Mailbow blogis ilmunud kokkuvõtte uuringu tulemusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele