• 29.10.13, 09:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

JLP ja Idea Group aitavad EOK-l leida uusi toetajaid

15. oktoobril Tallinnas Best Marketingi poolt korraldatud Best B2B konverentsil loosis Idea Group kõigi osalejate vahel välja strateegiapäeva Idea Groupi ettevõtete juhtidega.
Fortuuna tahtel võitis auhinna kommunikatsioonibüroo JLP konsultant Marek Unt. Kommunikatsioonialase nõustamisega tegelev JLP ning Idea Group otsustasid auhinna edasi kinkida mõnele algatusele või organisatsioonile, kellel endal ei ole suurt turundusmeeskonda, kuid on tugev visioon. Idea Groupi Eesti juhi Eha Talvisti sõnul sündis otsus pakkuda Idea Groupi juhtide oskusteavet Eesti Olümpiakomiteele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele