• 13.11.13, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trendid trükimeedia turul: 2014 tuleb põnev aasta!

- Postimees ja Äripäev usuvad paberlehe reklaami kasvu- Ajakirjadel tuleb kasvu aasta- Digiväljaannete tellijate turg saab jalad alla- Mis saab Päevalehest?Arvamust avaldavad suuremate kirjastajate juhid ja reklaamijuhid: Jaanus Lillenberg (Postimees), Art Lukas (Eesti Ajalehed), Tõnu Väät (Ajakirjade Kirjastus) ja Asso Laido (Äripäev).
Küsimustele vastavad suuremate kirjastajate juhid ja reklaamijuhid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele