Eesti populaarseimad päringud olid seotud kohalike valimistega, pannkoogi retsepti ja armastuse definitsiooniga. Hollywoodi näitleja Paul Walkeri ootamatu surm muutis viimasel hetkel otsingutulemuste pingerida.
Selle aasta otsingumootori päringute tipus troonisid kindlalt Robbie Williams ning kohalikud valimised. Hollywoodi näitleja Paul Walkeri ootamatu surm muutis veel viimasel hetkel otsingutulemuste pingerida, sest näitleja nimepäringuid tehti pärast kurva uudise avalikustamist väga palju. Eestlastele oli selle aasta kõige populaarsem dilemma „õigesti või õieti”, millele järgnes „mõtetu või mõttetu”. Kõige enam otsisid eestlased Google’i vahendusel pannkoogi retsepti ning armastuse definitsiooni.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.