• 19.12.13, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google: 2013. aasta kõige sagedasemad päringud Eestis

Eesti populaarseimad päringud olid seotud kohalike valimistega, pannkoogi retsepti ja armastuse definitsiooniga. Hollywoodi näitleja Paul Walkeri ootamatu surm muutis viimasel hetkel otsingutulemuste pingerida.
Selle aasta otsingumootori päringute tipus troonisid kindlalt Robbie Williams ning kohalikud valimised. Hollywoodi näitleja Paul Walkeri ootamatu surm muutis veel viimasel hetkel otsingutulemuste pingerida, sest näitleja nimepäringuid tehti pärast kurva uudise avalikustamist väga palju. Eestlastele oli selle aasta kõige populaarsem dilemma „õigesti või õieti”, millele järgnes „mõtetu või mõttetu”. Kõige enam otsisid eestlased Google’i vahendusel pannkoogi retsepti ning armastuse definitsiooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele