• 24.01.14, 10:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Käitumisteaduste rakendamine lisab Emori uuringutele uue mõõtme

Alates käesolevast aastast rakendab Emor turu-uuringute läbiviimisel uue suunana käitumisteaduste pakutavaid võimalusi. See täiendab senist neuroturunduse valdkonda ja lisab uue vaatenurga ka traditsioonilistele uuringutele.
Käitumisteaduste all mõeldakse inimkäitumise süstemaatilist uurimist kontrollitud vaatluste ja teaduslike eksperimentide abil. Kitsamatest valdkondadest kuuluvad siia peamiselt psühholoogia, kognitiivne teadus ja käitumisökonoomika (behavioural economics), mis kujutab endast käitumisteaduste rakendamist majandusteaduses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele