• 30.01.14, 09:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebooki sisuturundus: fänne on, aga müüki ei ole

"Facebooki lehel tuim üldlevinud info jagamine jätab ka fännid brändi vastu tuimaks," kirjutab Goal Marketingi copywriter Aigi Lehtla. Loe, mida teha, et sinu Facebooki fännilehel tehtud klikid ja laigid ka reaalselt tulu tooma hakkaksid.
Sõprade ja klientidega kohtudes ning oma tööst rääkides tõstatub ikka ja jälle küsimus, et kas tõesti need kampaaniatega soetatud „kohustuslikud“ like ja jaga hääled tulevikus ka reaalset kasu toovad? On küll uhke vaadata kuidas fänniarv peale mõnda rohkem või vähem suurejoonelist nänni-kampaaniat hüppeliselt kasvab, kuid kas tegemist on üksnes reklaamagentuuri uinutava loitsu ning enda mahavisatud aja- ja raharessursiga või saab siiski fännbaasi ja müüginumbrite vahele võrdusmärgi tõmmata?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele