• 06.02.14, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS! 2013. aasta silmapaistvaimad turundusteod

Arvamust avaldab Nordea Pank Baltikumi turundusjuht Piret Reinson: "Millegipärast tuli mul kõige esimesena meelde „Kerttu“ filmi lansseerimine. Ilmar kohe oskab seda kunsti! Ma mõtlen nii filmitegemise kunsti kui ka seda, mis selle kõrval toimub." Loe edasi..
Seoses konkursiga Aasta Turundustegu 2013 kogub Best Marketing turundusekspertide arvamusi. Mis jäi meelde turundusaastast 2013? Palusime nimetada kampaaniaid ning toote- või teenuse lansseerimisi koos põhjendustega, miks need silma jäid ja märkimist väärt on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele