• 31.03.14, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusjuhi roll ja tippjuhtide ootused talle kasvavad

Turundusjuhi roll ja tippjuhtide ootused talle kasvavad, sest tema esindab ettevõttes klienti ning aitab seeläbi firma eesmärke saavutada, leidsid Password 2014 vestlusringis osalenud. Küsimustele vastasid Orleni juhataja Siret Liivamägi, ERGO kindlustusseltside juhatuse liige Maarika Liivamägi, Leiburi juhatuse esimees Asso Lankots ja Elioni peadirektor Arti Ots.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele