• 25.04.14, 12:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gartneri asepresident: digitulevik on väikeste päralt

Tallinnas IKT konverentsil “Change, Quick” esinenud uuringufirma Gartner asepresident Stephen Prentice'i sõnul on väikefirmadel digitaalses maailmas suured võimalused.
Prentice'i sõnul tulevad suurimad tehnoloogiauuendused väikefirmadest, millest täna keegi midagi kuulnud pole. “Kas 15 aastat tagasi oleks suured autotootjad nagu GM ja Ford osanud karta, et Google töötab välja isesõitvate autode tehnoloogia?”, küsis Prentice.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele