Lühiperspektiivis tulemuste saavutamisele fokusseerimine õõnestab pikas perspektiivis brändi edukust ja kasumlikkust. Samas ei saa turundajatele pahaks panna lühiajaliselt efektiivseid turundusmeetmeid, kui nende tulemusi hinnatakse lühiajalises perspektiivis. See peaks aga olema mõttekoht brändi omanikule," kirjutab reklaamiagentuuri Age McCann äriarenduse- ja strateegiadirektor Tõnu Kõva.
Kõik turundajad teavad, et allahindluskampaania töötab, sest müügikasv on kohe nähtav. Samamoodi teatakse, et allahindlused võivad ostja „ära rikkuda” – ta ei osta enam tavahinnaga ning ootab uut allahindlust. Leitakse, et brändi kuvandiga (brändi väärtusega) peaks samuti tegelema, ent müügieesmärgid vajavad täitmist nüüd ja kohe ning nii tehaksegi järjekordne müügikampaania.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.