• 17.06.14, 04:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lionsi esimene Grand Prix läks Austraalia rongifirmale

Cannes Lionsi esimesed auhinnad anti välja loova efektiivsuse kategoorias, kus osalevad tööd, mis on eelmisel aastal Cannes Lionsil juba loovuse eest auhinna võitnud ja nüüd hindab žürii nende kampaaniate tulemuslikkust. Mõnevõrra üllatuslikult võitis Grand Prix Austraalia rongifirma V/LINE kampaania "Guilt Trips", agentuuriks McCann Melbourne.
Loova efektiivsuse kategoorias osalevad tööd, mis on eelmisel aastal Cannes Lionsil juba loovuse eest auhinna võitnud ja nüüd hindab žürii nende kampaaniate tulemuslikkust. Kampaania tulemused annavad koguni 50% kogu hinnetest (25% punkte antakse idee ja 25% strateegia eest).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele